با تو مادر شدم....سبحانم

یک روز تابستانی...........1392/6/22

1392/9/28 18:56
نویسنده : مامان مرضیه
398 بازدید
اشتراک گذاری

یه صبح لطیف و زیبا... فرشته ای از جنس عشق به زندگی ام رنگی تازه زد و من مادر نامیده شدم. به خاطر وجود تو مادر شدم و لبریز از عشق

و شدی تمام دنیای من محمد سجاد بزرگ شده

فرزندم، دقایق و ساعات و روزها می گذرند و همه آرزوهایم، تمام امیدهایم و تمام دعاهایم را برای تو به یادگار می گذارم

برایت از یگانه بی همتا ایمان، سلامتی، سعادتمندی، موفقیت، خوشبختی و عشق را خواستارم

تمام وجود من تمام خوبی های دنیا را برایت آرزو می کنم ... دوستت دارم

و خداوند را بخاطر این لطف بی کرانش سپاس می گویم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ارلا
29 آذر 92 14:58
ااااااااااااااااااای جونمممممممممممممممممم به منم سرررررررررررررربزن
ارلا
29 آذر 92 14:58
حتماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابه من سربزنی